SELAMAT DATANG

Saturday 10 December 2011

Refleksi Pembangunan Blog

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  dan Salam Sejahtera kepada Pn Nur Saadah dan rakan-rakan.

Terlebih dahulu saya bersyukur ke hadrat Illahi kerana dengan izinNya dapatlah saya menyiapkan Tugasan 1C, Pembangunan Blog seperti mana yang dikehendaki oleh pihak UPSI. Pada permulaannya, saya merasakan tugasan ini terlalu berat bagi saya kerana saya tidak mempunyai pengalaman dalam membuat blog. Puas saya bertanya kepada rakan-rakan yang lebih arif dan berkemahiran dalam menghasilkan blog. Atas bimbingan dan dorongan keluarga dan rakan-rakan, akhirnya saya berjaya menghasilkan blog pendidikan saya sendiri walau tidak sehebat mana. Masih terdapat banyak kekurangan kerana ianya merupakan pengalaman pertama saya. Walaubagaimanapun, ia merupakan pengalaman baru yang amat berharga bagi diri saya.

Kepada Pn Nur Saadah bt Fathil, saya pohonkan kemaafan sekiranya hasil tugasan saya tidak menepati kehendak puan. Saya melaksanakannya mengikut kefahaman saya sendiri berdasarkan arahan yang diberi sendiri.Segala kekurangan adalah kelemahan saya sendiri, dan segala kelebihan datangnya dari Allah.

Sekian, terima kasih.... Syukran Jazilan.

No comments:

Post a Comment